27 juni 2026

Fortsatt rätt varmt, toppat på 37 grader, men lite vind på eftermiddagen som lättar upp en del.

Lugnt på förmiddagen. Lunch och sedan iväg och kollade på ett hus i Plassac. Litet och mörkt. Många små rum, men trädgården var rätt fin. Sedan så låg huset precis bredvid den stora vägen genom Plassac så det var rätt mycket ljud från bilarna.

Åkte sedan vidare för en andra visning av huset i Saint Fort sur Gironde. Mätte lite inomhus och utomhus. Kollade på några detaljer som vi undrade lite om. Såg bra ut idag också.

Middag på Quincaillerian. Bra som vanligt. Bara vi och ett par till där. Lite deppigt.

25 grader vid nio-tiden, rätt lagom.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *