24 juni 2026

Fortfarande varmt. Kommer nog inte bli svalare förrän fredag kväll. 43 grader på eftermiddagen.

Inte gjort så mycket. Bokat en visning vi ska gå på i morgon i Saint-Fort-sur-Gironde. Lite halvskabbigt hus men väldigt fint på bilderna tycker vi. Kanske inte så mycket till trädgård. En gammal person som levt där.

Satte faktiskt upp lite fler tavlor i köket igår som jag glömde skriva om.

Enkel middag hemma, spaghetti och köttfärssås.  Aningens svalare i kväll.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *