24 juni 2026
Fortfarande varmt. Kommer nog inte bli svalare förrän fredag kväll. 43 grader på eftermiddagen.
Inte gjort så mycket. Bokat en visning vi ska gå på i morgon i Saint-Fort-sur-Gironde. Lite halvskabbigt hus men väldigt fint på bilderna tycker vi. Kanske inte så mycket till trädgård. En gammal person som levt där.
Satte faktiskt upp lite fler tavlor i köket igår som jag glömde skriva om.
Enkel middag hemma, spaghetti och köttfärssås. Aningens svalare i kväll.

Lämna ett svar