22 juni 2026

Varmt, varmt, varmt. 43 grader på eftermiddagen. Fixade lite i trädgården på förmiddagen innan det blev för varmt.

Kollade på två hus på eftermiddagen, men inget var riktigt bra. Det ena låg för nära motorvägen så det var för mycket billjud. Det andra var för stort och rörigt. Båda var också lite förvånande mörka inomhus trots att bilderna visade mer ljusa rum.

Middag hemma som blev en pasta med pilgrimsmusslor, Vid niotiden på kvällen var det fortfarande 39 grader. Sjukt…

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *