21 juni 2026

Skulle åkt tåg från Arcachon till Bordeaux 10:05 men det blev inställt så det blev en timme senare. Hyrde bil vid stationen och letade reda på en matbutik som var var öppen. Sedan till huset.

Varmt och svettigt, runt 42 grader på eftermiddagen. Slappade mest och lagade sedan lite svamprisotto. Satt ut fram till elva. Fortfarande 32 grader. Tur man har ac.

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *